Avbokning av tid

Vänligen avboka tiden senast dagen före avtalad tid. När det gäller psykoterapitjänster måste besöket avbokas 48 timmar före den avtalade tiden. Vi förbehåller oss rätten att fakturera de tjänster som har avbokats för sent eller inte alls.

Om du vill avboka en tidigare gjord tidsbokning kan du göra det på tre olika sätt:

I MinMehiläinen-tjänsten

I din egen hälsomapp kan du se alla dina tidsbokningar. Dessutom kan du se alla dina tidigare besök och uppgifter om den personal som behandlat dig.

Till MinMehiläinen-tjänsten

E-postbekräftelse, via länken

Din bokning har bekräftats per e-post. Klicka på länken i bekräftelsen och bekräfta avbokningen genom att fylla i de begärda personuppgifterna. Obs; Tiden som är bokat via kundservice central eller reseption, kan vara avbokade bara via MinMehiläinen eller kundservice central

Med telefon

Vår kundtjänst är öppen varje dag dygnet runt om på numret 010 414 0100. Samtal till företagsnummer som börjar med 010 kostar från såväl fast nätanslutning som från mobilt nätverk 0,0835€/samtal + 0,1699€/min. (incl. moms). Ni kan också ringa till ett grundpris servicenummer +358 (0)20 33 4400, samtalet kostar 0,084€ /min.

Tandvård

Annullering med telefon varje dag dygnet runt till nr 010 273 8000. Du kan också avboka din tidsbokning i MinMehiläinen-tjänsten eller -appen.